Livefyre Profile

Activity Stream

@Florina :))) Crezul de la NiciĂia ? (Niceea?) 

2 days, 15 hours ago on Offtopice – 16 mai 2013

Reply

@Bleen  :))))

Cu alte cuvinte, trebuie scoși "grecii" din zona euro? (eu m-am prins, asta voiai sa zici)

2 days, 15 hours ago on Offtopice – 16 mai 2013

Reply

@Bleen  :))) 

de la Bau,Bau-Base !

2 days, 16 hours ago on Offtopice – 16 mai 2013

Reply

@Gramofonu Exact, Gramofonule! Pe tine, pe mine, pe noi, nu ne mai întreabă nimeni dacă suntem de acord sa preamărim "dărnicia" Ralucai. Si a..  statului 

2 days, 20 hours ago on Offtopice – 15 mai 2013

Reply

@Bleen Da, Dreapta din chiria gândirii de stânga !

 Prin vocea mămoasă a Ralucăi  statul ne anunță ca se simte OBLIGAT sa alimenteze "sănătos" puștimea școlărească. Mai obligat decât familia .. Fain liberalism, n-am ce zice!

Doamne, da` unde sa fug de atâta paternalism reditributiv???

2 days, 21 hours ago on Offtopice – 15 mai 2013

Reply

Zappa si Captain Beefheart impreuna pe albumul "Bongo Fury " _`75  (this is the best, zappa and beefheart---heavenly):

                                       ~ Carolina Hardcore Ecstasy ~

http://www.youtube.com/watch?v=zBK3Y8EgJCM

3 days, 7 hours ago on Offtopice – 15 mai 2013

Reply

What`s new in Baltimore?:  cica Irinel Columbeanu. ar fi  fost ciripitor la secu:http://www.revista22.ro/cnsas-afaceristul-irinel-columbeanu-turnator-la-securitate-26036.html

_____________________

What`s new in Baltimore (Zappa la superlativ):

http://www.youtube.com/watch?v=d4uW5ujGUyk

Ceea ce ma fascinează la piesa asta (dupa scălâmbăielile de inceput, care isi au talcul lor) e mișcarea de ansamblu orchestral, contramelodia unui tango care disciplinează din când in când pasiunea solistica a chitarii lui Zappa; tensiunea eliberatoare a acesteia. De la minutul 1:58 (trecute fix!) incepe balul..  (da` nu mai zic nimic -merita ascultat)


3 days, 8 hours ago on Offtopice – 15 mai 2013

Reply

@Bleen               "The Soviet Union is formally dissolved"..


4 days, 5 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@Emil Stoica

Tema autocriticii perpetue in fata Rusiei e falsa si nedemna. A devenit un clișeu suspect (promovat de-a lungul anilor de toata floarea cea vestita, de la Iliescu la Cosmin Gusa). Realitatea e ca Rusia actuala e un stat oligarhic, mafiotizat in mod firesc atâta timp cât fostii KGB-isti controleaza statul si se rotesc la putere, o democrație mimetică, o țară in care ziariștii incomozi sunt linșați in extremis sub girul neoficial al conducerii politice. Mai trebuie spus răspicat si faptul ca Rusia practica in exterior politici economice santajiste, atat cu conductele de gaz si monopolurile de stat gen Gazprom - controlate de siloviki (fosti KGB-isti) -, cat si prin politicile subversiv-antidemocratice si chiar interventioniste ; acolo unde isi mai pot permite. Nu pot uita cazul cel mai recent, cel al Georgiei (agresată in august 2008 tocmai pentru ca a îndrăznit sa inițieze politici economice liberale in Caucaz - curvia politicii externe rusești a întreținut si in regiunea osetina o enclava artificiala necesara intervenționismului rusesc la fel ca in cazurile Nagorno-Karabach,  Moldova transnistreana,  Cecenia-Ingusetia etc.).  

Iar in materie de deschidere economica, nu facem altceva decât sa psitacizăm la nesfârșit predania: 

_ Vaaiii, ce păcat ca nu știm, nu vrem sau nu putem sa înmulțim schimburile cu Maica Rusiiia! Oooohhh, cât pierdem prin distanțarea de Rusia! Vaaaii, ce copil ingrat a devenit Romania in raport cu Maica Rusiia !

Oare? dar de ce nu ne întrebăm cât am pierde dacă am "deschide" schimburile economice cu Rusia, in condițiile dorite de ea?  Caci de-abia atunci schimburile economice ar fi condiționate de re-orientarea geostrategica a României.  De-abia atunci schimburile economice ar fi condiționate de prezervarea influentei rusești in țara noastră. Ori, sa nu uitam, interesele rusești nu sant comune cu ale noastre, căci nu sant cele democratice. In schimb, interesele americane, da ! (sant in mod esențial comune cu ale unei Romanii care a fost chiar entuziasta sa adere la UE si NATO)

In concluzie, nu dau doi bani pe Rusia si banditismul ei politic ! (intern si extern)

4 days, 17 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@ovidiuss Faza cu barbarii colonizați pe teritoriul imperiului si cointeresati (chiar si cu bani) la conviețuire devine obicei destul de târziu.  Parca din sec. 3, secolul anarhiei militare, cand deja apar la Roma împărați sirieni, traco-daci, gali etc. Pana atunci Roma, care avea deja in sec I un milion de locuitori, un megalopolis al lumii antice, a devenit pe nesimțite tot mai cosmopolita (60-100 de mii dintre ei, dacă mai erau cetățeni latini sau măcar italici) . E un proces petrecut pe nesimțite  Atat in administrația centrala, cat si in armata. Inca de prin sec I si pe vremea cuceririi Daciei elementul italic devine minoritar in armata de rând, deși încă mai era majoritar in rândul ofițerilor.. 60 de ani mai târziu,  pe vremea lui Marcus Aurelius, elementul italic devine minoritar si in rândurile corpului ofițeresc. Peste alti 50-60 de ani nu mai apar nici macar împărați latini la conducerea imperiului.

 Obama-izarea Romei, traduce mai tarziu ceea ce s-a intamplat intre timp. La fel si in SUA de astazi. N-am nimic cu Obama ptr. ca e negru, ma nelinisteste faptul ca aparitia lui semnalizeaza ca nucleul identitar WASP nu mai e definitoriu ptr. majoritatea americana. Plus, afinitatile sale politic corecte si multiculturaliste, plus slabiciunea lui pentru politicile asistentiale. Excat ceea ce nu ne trebuie ca model.. american

4 days, 19 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@ovidiuss Nu, aicea nu mai sunt de acord! Alianta cu SUA si NATO e vitala pentru viitorul geostrategic al Romaniei, iar politica externa promovata de Basescu e corecta. Mai mult, pa-tri-o-ti-ca ! Pe silabe, am proprietatea termenilor.

4 days, 20 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@ovidiuss 

Da! Nu cred ca greșesc la rândul meu când vad aceleași stranii similarități intre SUA si Occidentul de azi si Roma antica in faza ei cosmopolita, de descompunere, in letargia ei prelunga si nedemna. Când nucleul "W.A.S.P."  al Romei s-a diluat pana la dispariție,  ceva din virtutile latine fondatoare ale urbei si republicii s-a pierdut progresiv si iremediabil - insa, pe atunci, "hiperboreenii" care vor desăvârși distrugerea așteptau la frontierele lumii greco-romane si vor invada din exterior. Astazi, in Occidentul devitalizat, sunt invitati s-o faca din interior. Prin colonizare fără măsură si mai ales prin accesul imediat la asistenta sociala  si "drepturi". Astazi, socialismul cheama la invazie, din interior. 

4 days, 20 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@ovidiuss in perioada interbelica Romania avea cea mai mare rata de creștere demografica din Europa, si a doua din lume !!! Undeva dupa razboi, poate odata cu colectivizarea si urbanizarea fortata (decise prin "fiat !" politic si ideologic) ceva s-a rupt in fibra vitalitatii noastre interioare.  

4 days, 21 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@Beavix nu sunt bine informat, dar, dupa cate imi dau seama, si in Bulgaria e ceva similar. 

4 days, 21 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@ovidiuss Ovidiuss, aparent contradictoriu, subscriu si la cele postate de tine, ca si la editorialul lui Bleen. Parerea mea e ca spusele voastre nu se exclud reciproc. Sant co,mplementare. Pentru viitorul mai apropiat sau mai îndepărtat al României  proximitatea Rusiei nedemocratice si oligarhice rămâne in continuare principalul pericol extern. Pentru acelasi viitor romanesc, faptul ca "Romania moare incet biologic/demografic, economic si "spiritual" (identitate)..." e o realitate interna. Amandoua sant nelinistitoare.

PS.

Ma uit doar pe strada pe care locuiesc, in Medias: in timpul copilariei mele de la sfarsitul anilor `60, inceputul anilor`70,  majoritatea coplesitoare a vecinilor si a prietenilor de joaca erau sași si unguri, apoi romanii si ultimii tiganii. Riguros in ordinea asta. Astazi lucrurile s-au inversat dramatic: sasii nu mai exista, ungurii si romanii scad demografic, iar singurii care mai fac copii in mod semnificativ sant tiganii. Ei sunt majoritarii si cartierul se manelizeaza. In copilarie si adolescenta inca mai subzistau realitati transilvane specifice,  un spirit al locului deopotriva central european si multicultural ardelenesc. Dar "suportul" lui etnic era cu totul altul decat astazi.  Da! fara nicio conotatie rasista, trebuie sa afirm ceea ce vad cu ochii mei: Romania de azi tinde sa devina incetul cu incetul.. altceva (ceea ce schimba dramatic datele si .. așteptările)

4 days, 21 hours ago on Doctrina nationala

Reply

Subscriu, punct cu punct! Rusia nu e de ignorat. Cei care ridiculizează teama "ancestrala" fata de Maica Rusiia sant suspecți ori de prostie, ori de mercenariat. Azi vara, in timpul puciului, am simțit intens cum si-a activat Moscova "obediențele" din presa si politica romanească. Poate ca nu multe, dar active, constiente si influente. Am simtit-o inca de la prima tentativa de lovitura de stat, cea din 2007, ca reactie neintarziata la intrarea Romaniei in UE. Am simtit cum oligarhia proruseasca (incompatibila cu domnia legii si statul de drept) a "incurcat limbile", arogându-si (malgre elle) discursul democratic si lovind firava democratie romaneasca exact cu mijloacele din dotare: majoritatea parlamentara corupta, "teologie" constitutionalista, etc ( in stilul neopuciului care a proliferat in ultima decada si in America Latina)

4 days, 22 hours ago on Doctrina nationala

Reply

@Amelia New  Daca a tăcut ca rahatu`n iarba anul trecut in timpul unei ditamai tentative de lovitura de stat, nu ma mai surprinde nimic la Casa Regala; poa` sa-l adopte si pe Marian Vanghelie  intre domnișoarele de onoare..

5 days, 8 hours ago on Offtopice – 13 mai 2013

Reply

Vorba aia: in tot răul, si un bine ! Dacă nu căutam pe YouTube in disperare, si fără folos, versiunea originala a piesei lui Bob Dylan închinată lui Joan Baez, de pe albumul Blonde on Blonde'66, poate ca n-as fi aflat vreodată de remake-ul asta fabulos:  

Visions of Johanna:

http://www.youtube.com/watch?v=JFPuzwS5xDk

5 days, 8 hours ago on Offtopice – 13 mai 2013

Reply

@Bleen :))) Si actrițele cum plâng? Nu ne-ai lămurit. Că, la ele, zona inghinala e cu "cântec", nu cu plâns.. - (Reflections) 

5 days, 8 hours ago on Offtopice – 13 mai 2013

Reply