Livefyre Profile

Activity Stream

Mint, should really retail these...in EU atleast

1 year, 4 months ago on Conversation @ http://www.nicekicks.com/2013/06/13/li-ning-way-of-wade-encore-gold-rush/

Reply

I think they deliberately made a cartoon feel to their game to distinguish or separate themselves from 2k.. dunno still might try these

1 year, 4 months ago on Conversation @ http://www.nicekicks.com/2013/06/13/kyrie-irving-nike-hyperdunk-2013-nba-live-14/

Reply

Decent, best BASKETBALL shoe JB produced in a while. 

1 year, 4 months ago on Conversation @ http://www.nicekicks.com/2013/06/04/jordan-dominate-pro-black-sprucewhite-green-glow/

Reply

UUUGGGHGHGHGH way to ruin a LeBron X

1 year, 5 months ago on Conversation @ http://www.nicekicks.com/2013/04/30/nike-lebron-x-spiderman-custom/

Reply

I always new those UA cam trainers could be a decent bball shoe! 

1 year, 6 months ago on Top 20 Kicks On Court Surprises of the 2012-2013 NBA Regular Season

Reply

Love the ads for this, but it seem like adidas used this year's Real kit as a template for a lot of their teams

1 year, 6 months ago on adidas and Chelsea FC Unveil New 2013-14 Kit

Reply

UCONN bbal unis have always been nice,for me atleast

1 year, 6 months ago on Nike Unveils New UConn Uniforms

Reply

non of them looks better than their normal versions and with all of them 150-175% of their retail price. 

1 year, 6 months ago on Nike Basketball Elite “Superhuman” Collection Release Info Update

Reply

cricket is worse than baseball

1 year, 6 months ago on Nike Introduces the Lunardominate and Lunaraccelerate

Reply

gourmet kicks > mache (?)

1 year, 6 months ago on Nike Zoom KD IV “Before He Rose” Custom by GourmetKickz

Reply

is that it? adidas is just gonna re-release old models and change the cw? nice shoe btw

1 year, 7 months ago on Iman Shumpert’s adidas Real Deal “Knicks”

Reply

looks like one of those £30 trainers from sports direct

1 year, 7 months ago on Nike KD V Elite “Superhero”

Reply

weak

1 year, 7 months ago on COMME des GARCONS HOMME x Vans Era

Reply

 @GoldGalaxyMe prolly twice as much ...smh, I really wan them eras too though

1 year, 7 months ago on Supreme x COMME des GARCONS SHIRT x Vans 2013 Collection

Reply

nahhhhhh

1 year, 7 months ago on Nike LeBron 9 “Weatherman” Custom

Reply

just cause they're different...smh. these actually looks good in real life

1 year, 7 months ago on John Wall, Robbie Fuller Help Introduce the adidas CrazyQuick

Reply

nahhhhh

1 year, 7 months ago on Converse Chuck Taylor “Fruits” Pack

Reply

I'm loving these daily drops series things!

1 year, 7 months ago on Daily Drop: adidas Spezial

Reply

Fvck me I just got the red/black ones, I want this one wayy more. Trying them out for basketball though feels decent 

1 year, 7 months ago on Under Armour Cam Highlight Trainer Black/Taxi

Reply

loose the undershirt/sleeves and these would've been half decent

1 year, 7 months ago on adidas Unveils New Uniforms for Six NCAA Teams

Reply

Who asked for these??? But for $90 though.... that's a breath of fresh air this days

1 year, 7 months ago on DaDa CDubbz Hi Retro

Reply

no fk'n way, what's the point?

1 year, 7 months ago on Nike KD V “Multicolor”

Reply

so much for exclusive, they've been releasing new CWs every month. Btw, love these colors lol, I'm a Suns fan

1 year, 7 months ago on Nike Air Foamposite One “Phoenix Suns”

Reply

Thos Hyperdunks are dead compared to what they did last year

1 year, 8 months ago on The Sneakers & Gear Inside the NBA All-Star Locker Room

Reply

I liked these shoes from the start, so I couldn't say "these are growing on me" sh!t haters say when these first released

1 year, 8 months ago on Air Jordan XX8 New Colorways

Reply

oh my god, I could have done this

1 year, 8 months ago on RareInk NBA Photo Art

Reply

so much for exclusive

1 year, 8 months ago on NIKEiD Teases Upcoming "Extraterrestrial" Option

Reply

 @Neezy what do you mean??

1 year, 8 months ago on New Balance 574 “Windbreaker” Pack

Reply

If anyone pays close attention to the show, chum lee is a sneakerhead lol he packs some heat when you see it. He even bought 3M fives for 75$ lol

1 year, 8 months ago on ShoeZeum to Appear on Pawn Stars

Reply

They should add gum sole options to the nike id

1 year, 8 months ago on UNDFTD x Nike Hyperdunk “Bring Back”

Reply

Suns, Orlando, Toronto

1 year, 8 months ago on New Balance 574 “Windbreaker” Pack

Reply

Jordan Melo M9 "Eggplant"!! not too bad though

1 year, 8 months ago on Jordan Melo M9 “All-Star”

Reply

Definitely has some hurache feel to it. But it's different , I like it

1 year, 8 months ago on PUMA Disc Blaze LTWT "Ocean"

Reply

Iman is gonna be wearing this to games soon lol

1 year, 8 months ago on adidas Originals TS Lite AMR “Trophy Hunter”

Reply

it sure reflects him though 

1 year, 8 months ago on Lil Wayne x Supra “Favorite Things” Collection

Reply

 @Komplete18 vietnam bro

1 year, 8 months ago on Air Jordan XX8 "Green Camo"

Reply

ET (the hiphop preacher) would love these!!! 

1 year, 8 months ago on Li-Ning Way Of Wade "Team No Sleep" PE

Reply

I like the tongue on the howards. and these will go great if your team's uniform color is green or red. Which unfortunately for mine..purple

1 year, 8 months ago on adidas Basketball Debuts NBA All-Star Footwear Collection

Reply

sharp

1 year, 8 months ago on Vans CA Slip-On "Tudor Leather" Pack

Reply

 @ayochaser I think that's James White  lol, and he can really do that, and more :D

1 year, 9 months ago on K1X Anti-Gravity

Reply

Kevin has no D, might as well call him Kevin Urant. not my joke though 

1 year, 9 months ago on #KDISNOTNICE on the Defensive End

Reply

Kobes and LbJ Xs are beast! KDVs shouldn't even be in that trio ,  wonder what they would do with the hyperdunks

1 year, 9 months ago on Nike Basketball "Extraterrestrial" All-Star 2013 Lineup

Reply

nvm the last parenthesis 

1 year, 9 months ago on Nike Zoom Soldier VI "Black History Month" PE

Reply

The melo is beast!! but the rest I'm not feeling them. BTW no cp3vi??

1 year, 9 months ago on First Look: Jordan "Black History Month" Collection

Reply

This silhouette is amazing enough already performance wise, then comes the sick colorways like these and the bamboo, and the think pink. And it's affordable as well, IMO better than KDs and Xs  because of that. (dunno why suddenly became italic)

1 year, 9 months ago on Nike Zoom Soldier VI "Black History Month" PE

Reply

my fav. UA model so far. wish footlocker and other retailers in EU carry more latest models of  other brands ,like UA

1 year, 9 months ago on Under Armour Spine Bionic “MLK Day” PE

Reply