Livefyre Profile

Activity Stream

damn, these are dope, I hope the still release them, or at least re-release them lol

8 months ago on Was This Nike Lil’ Penny Posite Intended To Be an “All-Star” Release?

Reply

I think this is a good effort, but I bet the bot creators will find a way around this, I wish the sneaker game wasn't so fucked up wit resellers and such...pisses me off

8 months ago on Nike Access Codes: The Next Step to Battling the Bots?

Reply

Yea these are dope!!

8 months, 1 week ago on adidas Streetball 1.5

Reply

My first choice is the Kobe's, if not then it's the KDs, I got the Kings Prides so I don't want the Bron AllStar joints

8 months, 3 weeks ago on Nike Basketball All-Star “NOLA Gumbo League” Collection – Prices Confirmed

Reply

I'm digging these more than I was!!

9 months, 1 week ago on Nike Kobe 9 Elite – Detailed Images

Reply

I need these, the hyperposite YOTH joints!!

9 months, 1 week ago on Nike SB Dunk High “Red Packet”

Reply

So Cold!!!!!!

10 months, 3 weeks ago on Nike LeBron 11 “BHM”

Reply

I said the same thing!!

1 year ago on Liberty x Nike Air Force 1 Downtown – Release Date

Reply

Damn these are nice!!

1 year ago on Liberty x Nike Air Force 1 Downtown – Release Date

Reply

Truthfully I'd rather have the solid colors, leave the prints and fusion colors to the AllStar sneaker pack...

1 year ago on “Spider-Man” Nike Air Foamposite Pro

Reply

Man I can't fucking wait till Saturday!! Does anyone know what else releases on sat other than the Jordan X?

1 year ago on Nike LeBron 11 “King’s Pride” – Arriving at Retailers

Reply

These are pretty dope!!

1 year ago on Nike Air Foamposite One – Grey – Volt

Reply

Are they lit up? Or is that a glow effect??

1 year ago on Reebok Pump Omni Lite “Pumpkin”

Reply

These suppose to drop in February I'm def picking these up!!!

1 year, 1 month ago on Air Jordan VI “Carmine” – 2014 Retro

Reply

Damn these are slick as fuck.

1 year, 1 month ago on Air Jordan V “Doernbecher” – Release Date

Reply

Nigga I'm not a hypebeast, I love snea...the fuck, why am I even defending myself to you, fuck you n keep me outta your post my nigga, later

1 year, 1 month ago on Air Jordan XI GS “Gamma Blue” On-Feet

Reply

I'm def picking these up, gonna have to get to the mall at opening on the day before lol

1 year, 1 month ago on Air Jordan XI GS “Gamma Blue” On-Feet

Reply

Hell yea, I'm def picking these up

1 year, 1 month ago on Nike Air Max Hyperposite – Blue/Red Graphic

Reply

Not to mention it has Posite in the name, price jump right there

1 year, 2 months ago on Breaking Down the Nike LeBron 11: Hyperposite, Dynamic Flywire, and Full-Length Zoom Air

Reply

I think I want these more than the red / black joints!!

1 year, 2 months ago on Breaking Down the Nike LeBron 11: Hyperposite, Dynamic Flywire, and Full-Length Zoom Air

Reply

These are ill!!

1 year, 2 months ago on Nike LeBron 11 “Heat” – On-Feet

Reply

Damn I wish I can get this pack, no telling how much it's gonna retail for smh

1 year, 2 months ago on Nike LeBron Celebration Pack

Reply

Bro I wouldn't have explained myself, if that's what you wanted to do then that's what you wanted to do

1 year, 3 months ago on Sneaker Con NYC July 2013 – Feet Recap

Reply

Damn NYC brought out some heat!!

1 year, 3 months ago on Sneaker Con NYC July 2013 – Feet Recap

Reply

I hope they release in the states

1 year, 3 months ago on Nike Air Foamposite One “Weatherman” – Available Early on eBay

Reply

I liked these joints way before Wale laced them up, I can't wait to pick these up, it is funny as hell how most niggas changing their previous comment, now they like these lol dick riders lol

1 year, 3 months ago on Wale in Nike Air Foamposite One “Weatherman”

Reply

I got the same shit twice bro smh, ol bullshit 'contest'

1 year, 3 months ago on Kanye West to Give Away 50 Pairs of Red Air Yeezy 2

Reply

Man these are the ILLEST Bron X Lows!!! The Championship Red/Gold/Black Xs are sick too, I hope I can score this championship pack!!

1 year, 4 months ago on “2-Time Champion” Nike LeBron X Low

Reply

Yea I def think I'm gonna pick these up, I like these way better than either of the camo joints, I gives no fucks about the comments of people not liking them lol

1 year, 4 months ago on Nike Air Foamposite One – Jetstream – Black – Gamma Blue

Reply

Did you use the disc or iTunes? Or did you do the email? I still haven't gotten a code, I swear I don't want to buy the disc jus for the code, the album is dope but I already have it lol

1 year, 4 months ago on Kanye West to Give Away 50 Pairs of Red Air Yeezy 2

Reply

I did mine at like 9am, still no code man...

1 year, 4 months ago on Kanye West to Give Away 50 Pairs of Red Air Yeezy 2

Reply

Ahhhhhhh hell yea John2581 lol I hope I win!!

1 year, 4 months ago on Kanye West to Give Away 50 Pairs of Red Air Yeezy 2

Reply

Dope idea but very impractical

1 year, 4 months ago on Nike Air Packaging Concept

Reply

I need those 6s!!!!!

1 year, 4 months ago on Air Jordan Retro Spring 2014 Releases

Reply

I need these, only KDs I'd own, at least till the KD VI Meteorology joints!

1 year, 4 months ago on Nike “What the KD V?” – Release Date

Reply

How bout you kill yourself, you don't know shit bout me, type none of that. I'm not gonna feed into this shit anymore, later ass clown.

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

Damn this is dope!!

1 year, 4 months ago on Nike SB App

Reply

Bro you don't even know me, so I'll let that slide, jus keep my name outta your post n PLEASE don't mention shit bout taking care of kids, your entitled to your opinion n I will take this as such, peace bro

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

I'm digging these, but I feel like they should have a wider release window, don't have them dropping back to back jus for the sake of it, drop better, more exclusive color ways, they are jus breaching outta the box wit all over prints like this, I hope a HoHs have these on display before they drop so I can see if I want them or not

1 year, 4 months ago on Nike Air Foamposite One – Jetstream – Black – Gamma Blue – White

Reply

I didn't think and was hoping they wouldn't drop this early I have so much other stuff to do, now I can prepare better for the release, at least it's a confirmed release for a third CW

1 year, 4 months ago on Air Yeezy 2 Third Colorway – Release Confirmed for 2013

Reply

I wonder when they are dropping

1 year, 4 months ago on Nike Air Foamposite One – Jetstream – Black – Gamma Blue – White

Reply

Preciate that bro, that's exactly what I'm saying, much respect bro, I'll check you out on IG

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

Yea bc your not understanding, I guess you made the rules on the term grails

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

I guess only retros can be grails, else no one would get the fucking shoes they missed lol or shoes you jus can't obtain, I know a ton of niggas that scored their grails nigga, I guess I should let these come out, miss them then over pay from a reseller jus so I can call them my grails lol the fuck

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

No you dumb fuck it's this particular style of Yeezy's that's my grail the colorway has nothing to do wit it

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

How the fuck are you gonna tell me?! Name calling, yet you say I'm the type of nigga who fucked the shoe game up? Nigga kill yourself I know what the fuck grails means and if you can Comprehend anything I jus explained for your simple ass, although the colorway hasn't dropped the Last two have and they eluded me, this is the Exact same fucking shoe in a diff colorway, I can cop these and paint them black / solar red and THEN will they be considered grails? Stfu nigga

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply

Your missing the point, the point is if you already have the sneaker 11 times and they retro the shoe again, they label them Limited Release enticing you to cop again, therefore it's Hyped

1 year, 4 months ago on “Red” Nike Air Yeezy 2

Reply