Livefyre Profile

Activity Stream

I got screwed on the release this morning unfortunately. If anyone has access to a size 15 on the real let me know I'll do a deal today, have been wanting a pair of Olives for years now and really dont wanna miss out.

1 year, 11 months ago on Air Jordan IX “Olive” – Release Reminder

Reply

If Chris Paul came and stood in line with all of us and then showed off all of his kicks then I'ld give him props. But showing off a buch of pairs that were handed to him really doesnt mean shit or impress anyone. 

1 year, 11 months ago on Chris Paul Shows Off Jordan Holiday 2012 Collection

Reply

This could have actually been something worthwhile, everyone knows that black and red together would look great on a 3, but putting purple on the elephant print with the black and red turns these into a damn travesty!!!

1 year, 11 months ago on “Bright Crimson” Air Jordan III

Reply

I just moved out to Chapel Hill from Cali to finish my degree at UNC, so now these are a must cop for me to add to the collection!!!

1 year, 11 months ago on Air Jordan 1 “UNC”

Reply

 @GordonTog Seriously you make me fuckin sick with all that bullshit justification.

2 years, 2 months ago on Air Jordan IV – White – Varsity Red – Black | Release Reminder

Reply

 @CC221 Wish we could get rid of all the hypebeasts and resellers. This wasnt something that was meant to be exploited for money, and popularity. Its supposed to be for those of us that loved MJ, that love Jordans, and that love shoes in general. The way its changed the last 2 years has left a bad taste in my mouth honestly.

2 years, 2 months ago on Air Jordan IV – White – Varsity Red – Black | Release Reminder

Reply

 @lamborghiniMo Its just a metaphor dude lol, big ticket is another way of saying big deal or important hahaha

2 years, 2 months ago on Air Jordan Golden Moment Pack – Release Date

Reply

So much better then what I got in the DMP pack a couple years ago!!! Stoked to get these come September 1st!!!

2 years, 2 months ago on Air Jordan 7 “Raptors”

Reply