Livefyre Profile

Activity Stream

@Staxx13 there was a way to get different outsole options. i got a translucent bottom on mine & they shipped already

4 months, 1 week ago on Nike Kobe 9 Elite Low “Masterpiece” – The NIKEiD Version

Reply

OMG you guys just made me go insaneeee! cannot WAIT till my pair gets here now !!!!! LOOKS AMAZINGG

4 months, 1 week ago on Nike Kobe 9 Elite Low “Masterpiece” – The NIKEiD Version

Reply

I NEEEEEED A PAIRRRRR !!!


10 months, 2 weeks ago on Chaos Becomes Masterpiece: The Timeline of the Nike Kobe “Chaos”

Reply

These will be on my feet. No question. I am a flyknit fan from the racer to the chukka to the hyperfeels. These are coming home.

11 months, 3 weeks ago on Nike Kobe 9 Elite

Reply

@Old Head 1 so everyone's a freak for wearing big bangs ?

1 year, 1 month ago on Nike LeBron 11 “Forging Iron”

Reply

@JFresh_136 af1 is not a ball shoe , never was , never will be

1 year, 4 months ago on Nike LeBron 11 “Armory Slate”

Reply

@bJWALKINrivers the bue tint helps them yellow slower reason every "icey" bottom has a blue tint now . 

1 year, 5 months ago on Air Jordan V Retro “Fire Red” – 2006 vs. 2013 Comparison

Reply

@acdc2 Right shoe base : Christmas KD , Left Shoe Base : Aunt Pearl KD

1 year, 6 months ago on Nike “What The KD V” by Mache Customs

Reply

@JeRz @Enrik @greghall024 People need to learn sarcasm lol 

1 year, 6 months ago on “Black Toe” Air Jordan 1

Reply

Lol just like the soccer cleat . Nice tho

1 year, 7 months ago on Nike Kobe 8 “Mambacurial FB”

Reply

your man said 10k tho , lol smh shoe game all f-ed up . Gimmie a pair jordan brand , ill wear em till my soles fall off !

1 year, 7 months ago on Air Jordan X “XX8 Days of Flight” – Available on eBay

Reply

watch it be overhyped no smh , i thank god i have my pair , loved it before seeing this picture . 


1 year, 7 months ago on Wale in Nike Air Tech Challenge Hybrid

Reply

In all honesty , Galaxys are better . I got both of these foams & will rather keep my galaxies , no hypebeast sh*t , its just a nicer shoe IMO

1 year, 7 months ago on Sneaker News March Madness Foamposite Tournament – Championship Round

Reply

Those 2 last Men Pairs ARE MINE !!!

1 year, 7 months ago on Nike Lunar Flyknit One+ “Multi-Color” – Upcoming Colorways

Reply

 @Da_Real_Big_Infinite Jades were chinas bro . . . 

 

2 years ago on Nike LeBron X “Floridians Away” – Release Reminder

Reply

Hyperdunk 2011 for kids .

 

2 years ago on Nike KD V GS

Reply

Im not a hypebeast ,  i cop  what i like & i LOVEE these . 

2 years ago on Nike LeBron X “Cork” – Detailed Images

Reply

Even the shape is off :/ 

2 years ago on Air Jordan 1 High – White – Black – Red | 2013 Retro

Reply

they still got some 2mm ?

 

2 years ago on Nike Zoom Rookie “Galaxy” – House of Hoops Release Info

Reply

Wish they were atlast 110 . They made em 115 because nike taxes anything over 110 . 

 

2 years ago on Nike KD V “DMV” – Release Date

Reply

Look at the LEATHER !!!

2 years ago on Nike Air Flight One OG – White – Light Zen Grey

Reply

Dunks & 9s . No Question . 

2 years ago on Nike x Doernbecher Freestyle IX 2012

Reply

the winner aint paying . 

2 years, 1 month ago on Nike KD 4 “What the KD?” Custom Sells for $11,000

Reply

Something JORDAN BRAND never did for wade . Nice shoe , i will definitely support in picking up a pair . 

2 years, 1 month ago on Li-Ning Way of Wade – White – Red – Black

Reply

 @DreamChaser Idk bro , look at these , then go look at the Elite finals , Ima have to go with the 9s . 

2 years, 1 month ago on Nike LeBron X – Red – Gold – Black

Reply

Ya need to make a 2013 calander . 

2 years, 1 month ago on NSFW: Video + Pics – @Iesha_Mariee in Air Jordan 13s (Chicks in Kicks)

Reply

Is anyone in NY camping for these ? Just asking . 

2 years, 2 months ago on Ewing 33 Hi – Release Reminder

Reply

 @A_RealTruth Like the yeezys i aint get .

2 years, 3 months ago on Sneaker Collectors Video by The Thrash Lab

Reply

The only thing i hate bout being a sneakerhead is the stress when you dont get a pair of the shoes you want >.< ( Kill the ressellers ! )

2 years, 3 months ago on Sneaker Collectors Video by The Thrash Lab

Reply

I actually like em , might just get a pair . 

2 years, 3 months ago on Justin Bieber in Supra Skytop III “Dog”

Reply

im f**** pissed . no kds for me , only lebron x's . i rather get a damn hyperdunk -.-

2 years, 3 months ago on Kevin Durant Debuts Nike Zoom KD V

Reply

Did anyone else notice hes wearing the New ICE FUELBAND ?

2 years, 4 months ago on Kanye West in Air Jordan 1 “Black/Royal”

Reply