Livefyre Profile

Activity Stream

dope collab. message on the heel of the shoe says it all

1 week, 3 days ago on Fly Kix x Fila Original Fitness “Peach State”

Reply

FOH with that $200

1 week, 3 days ago on Nike Air Command Force Retro – New Release Date

Reply

i'm just gonna leave a metal gear solid type comment and say......


"!"

1 week, 6 days ago on Nike Air Command Force Retro To Feature Functional Air Pump

Reply

damn the pics looking right! that color blocking is just toooooo cold!

1 week, 6 days ago on Air Jordan 1 Retro High OG “White/Black” – Release Date

Reply

... and pearl foam pro's for #2

2 weeks, 1 day ago on 50 Awesome Sneakers Spotted at Sneaker Con DMV October, 2014

Reply

dmp 6 ftw just because he wasn't ignant with it!

2 weeks, 1 day ago on 50 Awesome Sneakers Spotted at Sneaker Con DMV October, 2014

Reply

pretty cool, looks like something they would've cooked up in the mid 2000's

2 weeks, 1 day ago on Nike Air Max 95 “Halloween”

Reply

@KlimKlim nope, the gs has a wrap-around air bubble in the heel

2 weeks, 1 day ago on Nike Air Max 95 “Halloween”

Reply

@Austin D. good catch

2 weeks, 1 day ago on Air Jordan 1 Mid “Melo”

Reply

damn that's a nicely preserved pair! looks like you can still throw them on and wear them now

2 weeks, 5 days ago on A Look at an Original Air Jordan 6 “Infrared” from 1991

Reply

truly a sick custom. the hit of color on the sole branding is just a ridiculous touch

2 weeks, 6 days ago on Asics Gel Lyte III “Sakura” Customs by Rudnes

Reply

shit just got cereal.

2 weeks, 6 days ago on adidas Originals To Debut A New Reflective Material On the ZX Flux

Reply

ajko free or naw

3 weeks, 2 days ago on A Rare Look at the Jordan Chicago

Reply

lucky me i don't care to have these. more money stays in my pocket :)

3 weeks, 4 days ago on Air Jordan “Ultimate Gift of Flight” Pack

Reply

that pic looks like some shit you'd see as a criminal justice major in clown college...

3 weeks, 5 days ago on Converse Chuck Taylor All-Star “Color Weave Collection”

Reply

out of woodwork! damn fila!

3 weeks, 6 days ago on Burn Rubber x Fila Tennis Low “Doughboy”

Reply

and i cannot lie!

4 weeks ago on Asics Gel Lyte III “All White”

Reply

that's crazy! never knew such a pair existed, props to sn for dropping some dope history

4 weeks ago on Air Jordan 1 OG “Hoyas” from 1985

Reply

@1man1kind @SneakerNews @SneakerCon And you win too lol

4 weeks, 1 day ago on Sneaker Con Atlanta September 2014 On-Feet Recap – Part 1

Reply

loving these!!!!!

1 month ago on J.Crew x New Balance 996 “Faded Grey”

Reply

that white pair looks something like a jordan 2 / lebron 2 low hybrid...

1 month, 1 week ago on Can BrandBlack Compete With Nike Sportswear and adidas Originals?

Reply

only 1000? heading to foot locker right now to cop.

1 month, 1 week ago on Would You Buy This Air Jordan 4 Reproduction by Hender Scheme For $1000?

Reply

love j crew 998's. always a nice collab

1 month, 1 week ago on J.Crew x New Balance 998 “Concrete Jungle”

Reply

turrible

1 month, 1 week ago on The Air Jordan 4Lab1 Enters the Elements Series

Reply

maybe not millions......... but maybe

1 month, 1 week ago on Monday Night Preview: Infrared 6s for Black Friday

Reply

if you can't respect that your whole perspective is whack. man i feel bad for the millions of people that are gonna miss thanksgiving meals for these smh

1 month, 1 week ago on Monday Night Preview: Infrared 6s for Black Friday

Reply

@slizick21 bro the order of your checklist is backwards. just sayin...

1 month, 1 week ago on Monday Night Preview: Infrared 6s for Black Friday

Reply

$300 tops on the credit card LOL can't see myself paying more than that for ANY shoe

1 month, 1 week ago on Will The Nike Mag 2015 Release On September 8th, 2015?

Reply

@Mycoholic that's how i feel. love og colorways to death but the ferrari's are VERY satisfying imo. and you should be straight on those 13's if you're on you p's and q's shouldn't be difficult to cop

1 month, 1 week ago on Air Jordan 14 – OG “Black Toe” on eBay

Reply

Got my 14's today, didn't know how I was gonna get em but it all worked out in the end. Such a satisfying feeling. All I need now is a pair of True Blue 3's (reach out if you're selling a legit 10.5 DS), Maroon 6's (God willing they release one of these days) and Columbia 11's and I'm officially DUNZO!

1 month, 2 weeks ago on Sneakers Releasing This Weekend – September 6th, 2014

Reply

pretty dope simple cw. not worth the trouble of getting em but they'd be nice as an easy cop

1 month, 2 weeks ago on Another Look at the fragment design x Air Jordan 1

Reply

i like the name of this shoe more than anything. clean cw

1 month, 2 weeks ago on Nike Air Max Bo Jax “Raiders”

Reply

@dracyn @greghall024 Yes sir, in my opinion. Don't get me wrong I'm a huge fan of OG colorways, but to see a colorway follow through with the original design inspiration of a shoe in this way... plus the fact that I've had a fascination with Ferrari's since a young age... that puts these in that top spot for me. Just imagine a pair of 5's in the pattern of a WW2 Mustang fighter jet...

1 month, 2 weeks ago on Air Jordan 14 One Piece “Ferrari” – Nikestore Release Info

Reply

@Cop em and Rock em Well sir, while I may not agree with what you say, I'll defend to the death your right to say it.

1 month, 3 weeks ago on Air Jordan 14 One Piece “Ferrari” – Nikestore Release Info

Reply

They release the dopest pair of 14's ever...... *John Goodman voice* ON A TUESDAY!

1 month, 3 weeks ago on Air Jordan 14 One Piece “Ferrari” – Nikestore Release Info

Reply

Pretty dope... too bad the price is gonna be like $250/month

1 month, 3 weeks ago on Nike LeBron 12 – Orange – Volt

Reply

blue cow infrareds

1 month, 3 weeks ago on atmos x Nike Air Max 90 QS “Bleached Denim”

Reply

@GeneLin @greghall024 last original colorway of the 6's that has never rereleased (after the sport blues this month). you can find everything you need to know about them at the link below:


www.google.com

2 months ago on Air Jordan 6 “First Championship”

Reply

Dear Jordan Brand,


Maroons or GTFO.


Sincerely,

Greg Hall

2 months ago on Air Jordan 6 “First Championship”

Reply

flyknit automatically adds $50 every time. nice cw

2 months, 1 week ago on Nike Flyknit Roshe Run “Black/Sequoia” – Available

Reply

sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet sick

2 months, 1 week ago on New Balance 574 “Pennant” – Grey – Teal

Reply

awesome pics, would cop if the price is right and i had some extra money burning a hole in my pocket

2 months, 1 week ago on A Detailed Look at the Nike Air Flightposite PRM “Copper”

Reply

loving everything i see here. nice substitution for jordan 1's

2 months, 1 week ago on Converse Weapon ’86 Mid – Fall 2014 Releases

Reply

beautiful, always been a fan of this colorway!

2 months, 1 week ago on Air Jordan 1 Retro High OG “Black/White” Returning Soon

Reply

just got a pair of ventilators recently in the og neon/pink colorway. they are ULTRA comfy and lightweight, i love em! these cw's are fresh as hell, would cop for a nice price!

2 months, 1 week ago on Reebok Ventilator – Fall 2014 Releases

Reply

gonna have to replace the black toes as my sole pair of 13's

2 months, 1 week ago on Air Jordan 13 “Grey Toe”

Reply

lool that's dope, need more pics though to be charging $1,300!

2 months, 2 weeks ago on The Simpsons Bart Boot Sneakers

Reply