Livefyre Profile

Activity Stream

@JeniaKatz @Trevor The Editor I always miss all the fun arguments. lol

1 week ago on 2015 Dodgers Top 100 Prospects: No. 75-51

Reply

Sooo, SVS is sexist?

1 month ago on 2014 Dodgers In Review: SP Stephen Fife

Reply

@DodgerDodger I always wondered about Foxcatcher, the roles of the cast members threw me off but it was given great reviews

1 month ago on 2014 Dodgers In Review: SP Red Patterson

Reply

@just Paul I swear its free on youtube?

1 month ago on 2014 Dodgers In Review: OF Carl Crawford

Reply

Damn. Great article Chad

1 month ago on 2014 Dodgers In Review: Benchwarmer Yasiel Puig

Reply

@blublooded25 I was thinking the same thing, Uribe is going to be 36 this season

1 month, 1 week ago on 2014 Dodgers In Review: OF Mike Baxter

Reply

@LA_Woman @Chavez Ravine Fiend @DodgerDodger lol sorry I meant did it hurt more to see Kemp go over Konerko

1 month, 1 week ago on Dodgers Finally, Finally Complete Matt Kemp Trade

Reply

@DodgerDodger @LA_Woman still sad, but these things happen in sports

1 month, 1 week ago on Dodgers Finally, Finally Complete Matt Kemp Trade

Reply

@LA_Woman stop hating on Long Beach, lived here all my life. its chill

1 month, 1 week ago on Dodgers DFA Brian Wilson, make Brandon McCarthy official

Reply

@LASports96 @Moderately Excited Towel Yes, I would be surprised if he isn't gone by Friday

1 month, 2 weeks ago on Dodgers acquire Howie Kendrick from Angels, what is life?

Reply

@Bull Doggy Dogg hes probably tired as shit. lol

1 month, 2 weeks ago on Dodgers acquire Howie Kendrick from Angels, what is life?

Reply

@Bull Doggy Dogg any chance they are waiting on the Rollins deal to be finalized first?

1 month, 2 weeks ago on Dodgers acquire Howie Kendrick from Angels, what is life?

Reply

@DodgerLivingInWeHo @PagansOedipalComplex I hope Kemp stays too, but it seems like he is as good as gone

1 month, 2 weeks ago on Dodgers acquire Howie Kendrick from Angels, what is life?

Reply

@Ryan_Villain kinda sucks to see Webster and De La Rosa in Arizona tho

1 month, 2 weeks ago on Dodgers trade Dee, Haren to Marlins for Heaney, Hatcher, 2 prospects

Reply

@BluESQ they saw the royals could get to the World Series as a 2nd wild card and decided fuck it we should go all in to

1 month, 2 weeks ago on Winter Meetings Day Two: Matt Kemp Getting Closer To Not Being A Dodger

Reply

@Dustin Nosler yeah... Im with everyone on this, I don't think people saw Romo as 'elite' last year

1 month, 3 weeks ago on Winter Meetings Day One: Matt Kemp Is Still A Dodger

Reply

@666foldamort @Chavez Ravine Fiend Oh cool, either way we will hookup soon brah

1 month, 3 weeks ago on Winter Meetings Day One: Matt Kemp Is Still A Dodger

Reply

@666foldamort I usually play UMS tho

1 month, 3 weeks ago on Winter Meetings Day One: Matt Kemp Is Still A Dodger

Reply

@666foldamort Starcraft BW was is my fav game of all time. When I get Legacy of the Void I will hit you up and we can play

1 month, 3 weeks ago on Winter Meetings Day One: Matt Kemp Is Still A Dodger

Reply

@HunterStricklandsOedipalComplex @capnsparrow  @Paul ran out of puns, is just Paul now trading our best trade chip for one of our bigger weaknesses seems like a good idea

1 month, 3 weeks ago on Winter Meetings Day One: Matt Kemp Is Still A Dodger

Reply

@TellMyWifeISaidHello haha sounds like youtube comments

1 month, 3 weeks ago on Dodgers Acquire Ryan Lavarnway Three Years Too Late

Reply

@TellMyWifeISaidHello to be fair, you can see the driver before they pick you up tho, so if they look creepy you cancel it. lol

1 month, 3 weeks ago on Dodgers Acquire Ryan Lavarnway Three Years Too Late

Reply

@TellMyWifeISaidHello you always make me feel better about the dodgers baseball decisions

1 month, 3 weeks ago on Dodgers Acquire Ryan Lavarnway Three Years Too Late

Reply

@TellMyWifeISaidHello TMWISH how you feel about us losing out on Andrew Miller?

1 month, 3 weeks ago on Dodgers Acquire Ryan Lavarnway Three Years Too Late

Reply

@DodgersFan I thought we were on the sign Evereth Cabrera bandwagon?

1 month, 3 weeks ago on Dodgers finally enter Jon Lester sweepstakes

Reply

@Walton Beckett is not the same situation as Lester at all, unless he means Greinke

1 month, 3 weeks ago on Andrew Miller wants 4 years from Dodgers, giving reason to worry

Reply

@- Casey - I usually pitch, if you play SS dont ruin my perfect game

1 month, 3 weeks ago on 2014 Dodgers in Review: SS Hanley Ramirez

Reply

@Turner_for_Treasury @DodgerBytes What ? I thought we were all getting 3 year deals

1 month, 3 weeks ago on 2014 Dodgers in Review: SS Hanley Ramirez

Reply

@Hoze I would be happy except for Ruiz at Catcher

1 month, 3 weeks ago on 2014 Dodgers in Review: SS Hanley Ramirez

Reply

@Mike Petriello any interest in Luke Gregorson?

1 month, 3 weeks ago on 2014 Dodgers in Review: SS Hanley Ramirez

Reply

@Diane. Fap Jesus. Celebrate my birthday this month haha I must be an exception I have no family in NorCal

1 month, 3 weeks ago on Dodgers trade Matt Magill for Chris Heisey

Reply

@HunterStricklandsOedipalComplex good the more I hear about us not trading Kemp the better

1 month, 4 weeks ago on 2014 Dodgers in Review: SS Erisbel Arruebarrena

Reply

@Dodgers Nerd Hard to trade a guy like Kemp (thats why we dont trade him btw) because our GM will always say 2012 while other GMs will say he got hurt that one time

2 months ago on 2014 Dodgers in Review: IF Miguel Rojas

Reply

@steelmohawk lol i forgot he hit kershaw with the ball

2 months ago on 2014 Dodgers in Review: IF Miguel Rojas

Reply

@Hendrixfan1145 I really thought he was going to the Giants, specifically with Sandoval gone

2 months ago on Who plays shortstop for the Dodgers in 2015?

Reply

@Lobo @Condorave I enjoyed reading the comments on this harballtalk article. Nice to see Giants and Red Sox fans go at it

2 months ago on Your Obligatory Discussion of the Dodgers And Cole Hamels

Reply

@Lobo @CodyStumpo @Dustin Nosler would you take him or Addison? Who has the higher ceiling

2 months ago on Your Obligatory Discussion of the Dodgers And Cole Hamels

Reply

@Dodgers Nerd Same, Best of luck to you Hanley. It was fun while it lasted. Always remember how you crushed the ball in 2013

2 months ago on A Reason To Maybe Be Interested in Buck Britton

Reply

@LA_Woman I thought they were gonna do something when they loaded the bases

2 months, 1 week ago on Dodgers should protect three prospects from Rule 5

Reply

@DodgersFan haha loved the cast

2 months, 1 week ago on Dodgers should protect three prospects from Rule 5

Reply

@Chad Moriyama dont stare at her breast too long... seems legit

2 months, 1 week ago on Winter Leagues Update #2: Sweeney’s Running, Seager Streaks, De Leon Rolling

Reply