Livefyre Profile

Activity Stream

Ugh. The musicianship overflows with this righteous jam! 


http://www.youtube.com/watch?v=sMQUFvv0WRY

2 days, 22 hours ago on Dan Haren Had Shoulder Surgery, If You Care (You Don’t)

Reply

Anybody here into Jazz?

I've been staying away from all things sports until the World Series blows over and since re-discovered how sick Weather Report was. Gotta love me some Jaco Pastorious. OK. I'm done nerding about music. Just had to.

Continue with the inside jokes. 



2 days, 23 hours ago on Dan Haren Had Shoulder Surgery, If You Care (You Don’t)

Reply

@Amblin That's only one suggestion to "speeding up" the game.

1 week, 3 days ago on Baseball Twitter reacts to Dodgers’ hiring of Andrew Friedman

Reply

@Amblin Hmm. What if relief pitchers didn't have to warm up on the mound after already warming up in the 'pen? A clock in baseball is just weird.

1 week, 3 days ago on Baseball Twitter reacts to Dodgers’ hiring of Andrew Friedman

Reply

@BIah @HiiiiEVERYBODY (HiiiiEVERYBODY) yes. yes he does. 

2 weeks, 2 days ago on So Long, 2014

Reply

Any guitarists/bassists here? Do you prefer a compression pedal before or after OD?

2 weeks, 2 days ago on So Long, 2014

Reply

I've avoided all radio and television since the loss. Also unfollowed mlb on facebook and instagram for the time being. 


#healingprocess

2 weeks, 2 days ago on So Long, 2014

Reply

Please, don't sign Pablo SandyBalls.

2 weeks, 3 days ago on Cardinals 3, Dodgers 2: So That Happened, Again

Reply

@Dodgerpain Agreed. haha. 

2 weeks, 3 days ago on Cardinals 3, Dodgers 2: So That Happened, Again

Reply

@Table @HiiiiEVERYBODY (HiiiiEVERYBODY) True. I'd like it a lot more if their tickets weren't so damn expensive.

2 weeks, 3 days ago on Cardinals 3, Dodgers 2: So That Happened, Again

Reply

Here's to having nothing to look forward to until Spring Training.

2 weeks, 3 days ago on Cardinals 3, Dodgers 2: So That Happened, Again

Reply

Thank you Craigslist. Helping me rebuild my bass pedals/rig that got stolen in Utah one random meet at a time.

3 weeks, 4 days ago on Start Times Announced For NLDS Games 1 and 2

Reply

I forget we're an un classy team who fights all the time. 

3 weeks, 4 days ago on Start Times Announced For NLDS Games 1 and 2

Reply

So Hunter Pence has a profanity filled speech on live TV for his team after they clinched. He said f*ck every other word. 

He gets praised on TV for being zealous. 


If that were a Dodger...

3 weeks, 4 days ago on Start Times Announced For NLDS Games 1 and 2

Reply

So stoked I can download/print my playoff tickets now!

1 month ago on Dodgers 9, Giants 1: NL West champions

Reply

I was greeted last night by an obnoxious drunk girl yelling at the top of her lungs "get outta here dodgers fan!!"

1 month, 1 week ago on Dodgers 17, Giants 0: That Was Considerably More Fun Than Last Night

Reply

Your Boy is in enemy territory. Glad my first game at the phone booth is with Kershaw on the hill >:]

1 month, 1 week ago on Dodgers 17, Giants 0: That Was Considerably More Fun Than Last Night

Reply

@KMT59 after a delayed flight. i'll be out there on Sunday to watch Kershaw dominate.

1 month, 1 week ago on Jamey Wright, Lefty Specialist?

Reply

So does Stanton win the MVP now if he's out for a significant amount of time? Not to take away from a devastating injury. Also, I felt as if writers were gonna vote for him anyways.

1 month, 1 week ago on Jamey Wright, Lefty Specialist?

Reply

@Disgruntled Goat @HiiiiEVERYBODY (HiiiiEVERYBODY) @ThtsaPaddlin I don't know. these comments are misleading. someone elaborate.

1 month, 1 week ago on Jamey Wright, Lefty Specialist?

Reply

So who was hit? 

1 month, 1 week ago on Jamey Wright, Lefty Specialist?

Reply

@Mike Petriello @HiiiiEVERYBODY (HiiiiEVERYBODY) and that's the affordable one. the american deluxe runs for over 1000

1 month, 2 weeks ago on Adrian Gonzalez playing his way into MVP discussion, kinda

Reply

@Mike Petriello @HiiiiEVERYBODY (HiiiiEVERYBODY) Sounds about right. Basses always age well. guitars too but theres always something cool about a beat up beastly bass.

1 month, 2 weeks ago on Adrian Gonzalez playing his way into MVP discussion, kinda

Reply

@Mike Petriello yeah you have the passive version. I wish they still made that. Seems like the newer ones are strictly active. i prefer passive.

1 month, 2 weeks ago on Adrian Gonzalez playing his way into MVP discussion, kinda

Reply

@Mike Petriello I switch between an '03 MIM P Bass with Seymore Duncan pups. and a '96 MIM jazz with a leo quan bridge. Low and punchy P. Bright and crunchy J.

1 month, 2 weeks ago on Adrian Gonzalez playing his way into MVP discussion, kinda

Reply

I'm not a fan of red guitars... but man does ya boy want a red bass. 

1 month, 2 weeks ago on Adrian Gonzalez playing his way into MVP discussion, kinda

Reply

the simpsons episode where homer goes to clown college. ultimate lolz.

1 month, 2 weeks ago on Dodgers 7, D’Backs 2: Bats Bring The Bubbles, Dodgers Sweep Snakes

Reply

@capnsparrow Dodgers gonna Dodger

1 month, 2 weeks ago on Dodgers 5, D’Backs 2: Dee Gordon, Offensive Hero

Reply

@BIah if it makes you feel any better i am also undrunk. although i am highly caffeinated. 

1 month, 2 weeks ago on Dodgers 2, D’Backs 1: Dan Haren Is Good Again?

Reply

@seat 16 and 17 @HiiiiEVERYBODY (HiiiiEVERYBODY) Maybe that's why he's not an active manager. He can make great points but I can't stand when he doesn't let anyone finish their own sentences. Lol.

1 month, 2 weeks ago on Dodgers 2, D’Backs 1: Dan Haren Is Good Again?

Reply

Sometimes I like listening to Kevin Kennedy... Sometimes I can't stand him. I think I enjoy DodgerTalk on AM570 a little more after a win.

1 month, 2 weeks ago on Dodgers 2, D’Backs 1: Dan Haren Is Good Again?

Reply

I am now the pissed off guy in the lasorda shirt. If anyone is here.

1 month, 3 weeks ago on Nationals @ Dodgers Sept. 3, 2014: Joc Pederson Rides Again

Reply

I'm the loud guy in the lasorda shirt. If anyone is here.

1 month, 3 weeks ago on Nationals @ Dodgers Sept. 3, 2014: Joc Pederson Rides Again

Reply

No one warming up. Let's see what happens.

1 month, 3 weeks ago on Nationals @ Dodgers Sept. 3, 2014: Joc Pederson Rides Again

Reply

I am so out of touch with DDigest. I just read the posts.

1 month, 3 weeks ago on Nationals @ Dodgers Sept. 3, 2014: Joc Pederson Rides Again

Reply